Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
María Peláe el 3 de juliol, i Ángela Cervantes i Pablo Milanés el 19 i el 27 d'agost, ja han confirmat les seves actuacions
Arrenca el Festival Cultural ‘Nits de Tanit’ a Eivissa. Kiko Veneno va ser, ahir nit, l’encarregat d’obrir-ne aquesta vuitena edició. El cantant va omplir l’esplanada de la seu de la UIB d’Eivissa, i repassà temes destacats de la seva trajectòria i dels seus darrers treballs: ‘Hambre’ i ‘Sombrero Roto’. Sobre l’escenari, i cantades pel públic present, sonaren cançons amb implicacions emocionals, tocs de pop-flamenc i passant pel rock fins al pop de tocs africans.
Dimenge 3 de juliol, l’oferta musical continua amb el concert de la cantat María Peláe. I ja a l’agost s’han confirmat les actuacions d’Ángela Cervantes, dia 19, i de Pablo Milanés dia 27.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya