Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
María Peláe el 3 de juliol, i Ángela Cervantes i Pablo Milanés el 19 i el 27 d'agost, ja han confirmat les seves actuacions
Arrenca el Festival Cultural ‘Nits de Tanit’ a Eivissa. Kiko Veneno va ser, ahir nit, l’encarregat d’obrir-ne aquesta vuitena edició. El cantant va omplir l’esplanada de la seu de la UIB d’Eivissa, i repassà temes destacats de la seva trajectòria i dels seus darrers treballs: ‘Hambre’ i ‘Sombrero Roto’. Sobre l’escenari, i cantades pel públic present, sonaren cançons amb implicacions emocionals, tocs de pop-flamenc i passant pel rock fins al pop de tocs africans.
Dimenge 3 de juliol, l’oferta musical continua amb el concert de la cantat María Peláe. I ja a l’agost s’han confirmat les actuacions d’Ángela Cervantes, dia 19, i de Pablo Milanés dia 27.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície