El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La primera novel·la del periodista Ángel Mirallas presenta un futur pròxim en què la humanitat dependrà de colonitzar altres planetes per garantir la seva supervivència
‘Colonización’ havia de ser, inicialment, un relat breu. Una idea que va comparèixer al cap d’Ángel Mirallas amb una imatge primera: un pagès treballant a la seva explotació a un planeta llunyà. Vuit anys després, s’ha convertit en la seva primera novel·la, en què ha hagut de lluitar perquè l’actualitat no passi per davant de la seva història. I és que, malgrat que és una història de ciència-ficció, és la degradació de la Terra a causa del canvi climàtic el factor que impulsa un hipotètic govern noruec ultraecologista sorgit d’aquí a uns 20 anys a cercar altres planetes per colonitzar.
Aquesta estratègia generarà tot un seguit de revoltes i conflictes polítics, socials i humans que Mirallas fila al llarg de prop de 700 pàgines i multitud de trames i subtrames. Ángel Mirallas presentarà ‘Colonización’, juntament amb el director de cinema Marcos Cabotà, el pròxim 20 d’abril als Jardins de la Misericòrdia, a Palma.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle