Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
L'IPC anual s'ha situat en l'1% durant el mes d'abril
Els preus, a les Illes, continuen pujant. S’han incrementat prop d’un punt (0,9%) en tan sols un mes. L’1%, si els comparam amb l’abril de l’any passat. I d’entre tots els preus analitzats… el dels carburants és dels que més s’han encarit: ho ha fet prop d’un 3,5%.
Però la benzina encara seguirà sent més cara. La tendència, si no hi ha canvis, és que continuarà a l’alça, segons ens diuen des de l’Associació de benzineres de les Illes.
Les butxaques dels que paguen lloguer també ho noten. L’IPC situa l’increment anual del preu del lloguer en un 2,6% a les Illes. És més del doble que a la resta d’Espanya. Però els experts ens asseguren que la realitat, al carrer, és una altra completament diferent i que la xifra facilitada per l’Institut Nacional d’Estadística es queda curta.
Pel que fa a la senalla de la compra, els preus són ara poc més d’un 1% més cars que fa un any, i en el que duim d’any gairebé no han variat. Han baixat de preu la llet, els llegums i les verdures, però els ous són ara prop d’un 4% més cars.
L’oci i la cultura, els hotels, bars i restaurants són, segons l’Institut Nacional d’Estadística, els que més han baixat preus el mes d’abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar