La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Els pares han declarat que la petita va trobar una píndola de color taronja que es va posar a la boca mentre jugava en un parc
La boixa de 3 anys intoxicada per haver ingerit metamfetamines a Eivissa evoluciona favorablement a l’UCI pediàtrica de Son Espases, tot i això el seu estat continua sent greu.
La petita, de nacionalitat russa, va ingressar en estat crític a l’UCI de l’hospital de Can Misses dijous a la tarda, des d’on va ser traslladada a Mallorca. Els pares han declarat a la Guàrdia Civil -que investiga els fets- que la ingesta va ser accidental. Afirmen que la boixa va trobar la droga, una píndola de color taronja que es va posar a la boca, mentre jugava amb els seus germans en un parc de Puig d’en Valls.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part