Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Problemes en l'aterratge d'un avió a l'aeroport de Heathrow
Ja s’han registrat cops de vent de fins a 173 quilòmetres per hora a Islàndia i gairebé 150 al Regne Unit. Aquests forts vents afecten també els aeroports del país. Un exemple el trobam amb un avió que ha intentat en diverses ocasions tocar terra a l’aeroport de Heathrow.
Les ràfegues de vent creuades n’impedien l’aterratge. Finalment, el pilot ha aconseguit el seu objectiu.
Mentrestant, les autoritats britàniques ja han activat més de dues-centes alertes per inundacions i vents. Una de les zones més afectades és el sud de Gal·les.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania