La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
La sensació tèrmica ha estat en algunes zones de Mallorca de zero graus
La borrasca Francis ja es nota a les Illes. Aquest diumenge, temperatures gèlides, pluja, boira i molt de vent. Els que han sortit de casa ho han fet ben abrigats i per refugiar-se a qualque restaurant per dinar i devora les xemeneies.
Una estampa ben hivernal, amb sensació tèrmica de zero graus a Cura, on la visibilitat durant el matí era força escassa, per mor de la boira. A més ha plogut i ha bufat el vent amb força. Un racó on normalment la gent fotografia el paisatge, i ha estat difícil trobar-hi qualcú.
Més desitjable ha estat el racó que ha triat una família per celebrar un aniversari, a la rectoria del Puig de Santa Magdalena.
I força gent s’ha animat a anar-hi perquè el restaurant roman obert i dinar amb amics i familiars ha estat un bon pla tot i el fred, i sobretot amb una taula devora el caliu de la llar de foc.
Els termòmetres han davallat durant el capvespre. Després de dinar, la majoria ha tornat a casa, perquè feia fred.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes