El nin, que va ser ingressat a l'UCI pediàtrica de l'Hospital de Son Espases, evoluciona favorablement
208
La caiguda de l’infant de 10 anys dilluns a Palma va ser accidental. Aquesta és la principal hipòtesi amb la qual treballa la Policia que investiga el succés. El nin, que va ser ingressat a l’UCI pediàtrica de l’Hospital de Son Espases, evoluciona favorablement.
Els fets varen ocórrer devers les 14.00 hores d’aquest dilluns, al carrer del General Riera. La Policia Local de Palma va rebre una telefonada en què s’alertava que un nin havia caigut des d’un setè pis. Fins al lloc es varen desplaçar les unitats més pròximes, que iniciaren les maniobres de reanimació cardiopulmonar a la víctima. Després, també s’hi va desplaçar el personal sanitari del SAMU 061. Durant la caiguda, el nin va impactar contra el vidre davanter d’un tot terreny estacionat al carrer, un fet que hauria esmorteït el cop i podria haver-li salvat la vida. La Policia Local va haver de tallar el trànsit, fet que va generar retencions importants en aquesta via d’entrada i sortida a Ciutat.
La Policia Nacional treballa la investigació que, ja en un primer moment, va descartar que hi hagués terceres persones implicades en el succés. Ara, la principal hipòtesi amb què treballa és que el nin va caure de forma accidental.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores