L'aforament de Santa Maria s'ha omplert avui dematí per rebre la imatge de la Mare de Deu de Gràcia
El Dia de la Mare de Déu de Gràcia, dia gran a Maó, i els menorquins no han pogut celebrar-lo ni amb cavalls ni amb festes. Els únics actes que s’han pogut mantenir del programa tradicional han estat els religiosos, que han concentrat tota l’emoció d’unes festes suspeses per mor de la pandèmia. La imatge de la patrona ha arribat a Santa Maria sense processó ni gegants. Les restriccions d’aforament han deixat gent defora d’una celebració que s’ha viscuda amb més sentiment que mai.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda