Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Aquesta edició ha mogut prop de 1000 persones entre ciclistes, personal de suport dels equips i diferents professionals
La Challenge Ciclista Mallorca deixa una empremta econòmica al nord de l’illa. Alcúdia concentra bona part de l’activitat gràcies a l’allotjament dels equips participants, que s’han instal·lat a dos hotels de la cadena mallorquina Garden Hotels.
Enguany la prova ha reunit 17 equips femenins i 21 de masculins, amb estades que s’han allargat durant uns 10 dies. Aquesta edició ha mogut prop de 1000 persones entre ciclistes, personal de suport dels equips i diferents professionals que treballen per cobrir la prova. Segons l’organització, tot això té una repercussió econòmica estimada en prop d’1 milió i mig d’euros.
Tot i això, molts de comerços de la zona nord romanen tancats i l’impacte sobre la restauració que es manté oberta tot l’any ha estat limitat, ja que els equips ciclistes mengen als mateixos hotels i, fins i tot, alguns duen els seus menús i cuiners especialitzats.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat