Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Durant tot el dia 20 d'octubre hi haurà talls de trànsit al municipi de Calvià
La Challenge Peguera ha venut totes les inscripcions: hi haurà 1.200 participants. Sumant-hi els acompanyants, són prop de 3.000 visitants al municipi de Calvià just quan la temporada ja s’acaba.
Es calcula que aquests turistes estan una mitjana de 4 dies i mig a Mallorca. La repercussió econòmica per al municipi és de 2 milions d’euros.
L’objectiu també és que els turistes associïn el municipi de Calvià amb una destinació on fer-hi estades esportives.
Dia 20 d’octubre, per tot Calvià hi haurà talls de trànsit, entre les 7 del dematí i les 6 de l’horabaixa.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció