Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
És la primera vegada que se celebra de manera simultània a Mallorca, Menorca i Eivissa
Al Parc de la Mar, la Nit Europea de la Recerca ha estat l’epicentre de cinc itineraris amb tallers, exposicions, experimentacions, música i monòlegs científics per donar a conèixer a la societat la feina dels investigadors aquest divendres.
La Nit Europea de la Recerca ha estat coordinada per la Secretaria Autonòmica d’Innovació i la Societat Digital del Govern de les Illes Balears. Hi han participat els centres d’investigació de les Balears. L’objectiu de la Nit de la Recerca és apropar la tasca dels investigadors a la ciutadania. L’esdeveniment ha finalitzat amb un toc d’humor, amb diversos monòlegs científics dels investigadors.
A Menorca i Eivissa, també hi ha hagut activitats simultànies de divulgació científica. La Nit de la Recerca se celebra a 30 països d’arreu d’Europa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació