Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'any que ve els forns 3 i 4 passaran de funcionar 8.000 hores anuals a 1.500 fins a l'agost de 2021
Els forns 3 i 4 des Murterar passaran de cremar carbó 8.000 hores anuals a només 1.500 el primer any i mig. Des de l’agost de 2021 i fins que es connecti Mallorca amb el segon cable submarí de la península, només podran funcionar 500 hores a l’any, o el que és el mateix, 20 dies. La Comissió Balear de Medi Ambient ha acceptat la limitació d’hores de funcionament per avançar cap a la desaparició de la central, acordada pel govern i Endesa.
Els treballadors, que conservaran els seus llocs de feina, tornen a expressar els seus dubtes per garantir el subministrament a tota l’illa, sobretot si es produeix algun problema a la central de Cas Tresorer a Palma o a l’actual cable. Es Murterar genera el 60% de l’energia elèctrica que es demanda.
La Comissió Mediambiental ha requerit a la companyia elèctrica el pla de desmantellament dels forns 1 i 2, que a partir de dia primer de gener deixaran de funcionar després de 38 anys en marxa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació