L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els mitjans estrangers dediquen un ampli espai a la crisi catalana
La Comissió Europea (CE) ha comunicat que no té intenció de mediar en la crisi política entre l’estat espanyol i Catalunya. La portaveu de la CE, Annika Breidthardt, ha rebut fins a disset preguntes sobre Catalunya. No ha volgut comentar res sobre el supòsits en què es pot sol·licitar una ordre europea de detenció sobre Puigdemont i quatre dels seus consellers cessats. L’Executiu europeu evita pronunciar-se sobre l’empresonament de dijous dels exconsellers catalans però respecta la “independència de les autoritats judicials espanyoles”, segons ha dit la portaveu Breidthardt.
Les imatges dels exconsellers del govern català entrant a l’Audiència Nacional i el posterior empresonament d’aquest dijous han fet la volta al món. La cadena europea de notícies Euronews titula que “un alt tribunal espanyol envia a presó provisional els líders secesssionistes catalans”.
The Times destaca en portada que l’expresident Carles Puidgdemont “s’arrisca a ser detingut mentre vuit membres del seu gabinet van a la presó”. També des del Regne Unit, The Independent obre la seva portada de paper amb la imatge de la citació judicial dels exconsellers i afirma que “Espanya pot provocar nous disturbis per empresonar líders separatistes”. La BBC destaca les mobilitzacions de rebuig a les decisions judicials que s’estan registrant a Catalunya i dona veu als manifestants.
Des de França, Le Figaro titula que “el setge s’estreny al voltant dels independentistes catalans” i l’italià Il Corriere della Sera obre amb la imatge més repetida del conflicte català amb el títol “Madrid no cedeix i empresona 9 líders catalans”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari