Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Es tracta de la companyia Acrobati-k que, paral·lelament a la investigació de la Policia, ofereixen recompensa a qui localitzi el vestuari sostret
Una companyia d’espectacles eivissenca ha patit el robatori de part del seu vestuari, una pèrdua que ascendeix a prop de 7.000 euros i que suposa un greu contratemps perquè puguin continuar la seva activitat artística.
Un inici d’any molt desagradable per a aquesta petita companyia d’espectacles d’Eivissa, que ara veu amb incertesa el futur immediat. Els vestits sostrets són difícils de reemplaçar i el seu valor ascendeix a prop de 7.000 euros.
La companyia treballa ara activament per trobar el material perdut. Ofereixen recompensa a qui localitzi el vestuari sostret. Una recerca que transcorre paral·lela a la investigació de la Policia Nacional.
View this post on Instagram
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit