Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Aeroclub de Maó ha recuperat les jornades de portes obertes i anuncien més activitats en aquesta nova etapa
Amb la compra de l’aeròdrom a punt d’executar-se per part del Consell de Menorca per uns 3.000.000 d’euros que abonaran al Ministeri de Defensa, l’Aeroclub de Maó vol començar una nova etapa. El primer pas el van donar el febrer quan van recuperar les jornades de portes obertes que s’havien deixat de fer arran de la pandèmia. Afirmen que la nova propietat els oferirà més seguretat per dur a terme activitats.
En les jornades de portes obertes, que s’ofereixen el primer cap de setmana de cada mes, es pot visitar el refugi subterrani d’uns 500 metres quadrats que es va construir durant la guerra civil. També per 20 euros els assistents poden fer un vol de bateig en avioneta per gaudir de Menorca des de les alçades.
Actualment, l’Aeroclub disposa d’un centenar de socis i tres avionetes. Amb aquestes jornades també volen captar l’interès de nous aficionats.
El Consell de Menorca va anunciar la compra de l’aeròdrom fa un any i el seu traspàs es podria dur a terme durant la setmana que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades