Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Es tracta d'una gran cova natural amb un elevat valor mediambiental per la presència d'espècies de ratapinyada amenaçades i en perill d'extinció
Aquests animals empren les cavitats del barranc per hivernar i com a zones de cria i descans diürn durant l’estiu. L’elevada presència de persones que visiten aquest espai afecta directament el nombre d’exemplars.
L’organització d’un concert en aquest indret suposava posar en perill tot l’ecosistema d’aquest entorn natural, que després costa molt recuperar.
La Cova dels Coloms és un indret que rep visites diàriament i que, entre d’altres, hi assisteixen també els alumnes de diferents escoles de l’illa. Davant aquest fet, els científics demanen responsabilitat.
El Concert va ser prohibit pel Govern i finalment se celebrarà a la Catedral de Menorca el pròxim dia 23.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes