L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El CEIP Ponent denuncia que tenen 700 alumnes, quan el centre està pensat per només 450
La comunitat educativa del CEIP Ponent d’Inca farà una bicicletada aquest diumenge en protesta per les ràtios que, segons el centre, estan molt tensionades.
La direcció del centre apunta que hi ha actualment 28 infants per aula i que han hagut d’assumir 100 matriculacions noves, el rècord en la trajectòria d’aquesta escola pública. El CEIP Ponent té actualment prop de 700 alumnes encara que està pensat per només 450 i té una aula d’acollida per a infants migrants que no coneixen les llengües cooficials de les Illes. En la protesta de diumenge, que ha estat convocada per l’Associació de Famílies d’Alumnes, demanaran que la Conselleria faci l’escola nova a la que es va comprometre. A la protesta es preveu que hi participaran també mestres i famílies de les altres escoles públiques de la ciutat.
La Conselleria d’Educació entén la urgència de la comunitat educativa, però al·lega que hi està fent feina. El conseller Martí March ha dit que el projecte bàsic ja està aprovat i que d’aquí a final d’any es licitaran les obres.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues