Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els EUA semblen recuperar els ideals darrerament oblidats
Amb capells, banderes, camisetes i amb un somriure ben ample. Així ha rebut la comunitat estatunidenca a Mallorca la proclamació de Joe Biden com a president. La mobilització del vot ha estat clau per donar el triomf al binomi Biden-Harris. I una altra Harris, Leslie, està ben orgullosa d’haver-hi contribuït des de Mallorca. A través de la platafora “Vote from Abroad” ha animat a tothom a votar perquè cada vot compta.
Ja amb Biden i Harris al capdavant, tothom té ben clara la primera missió que tenen: unificar. Com les dificultats que hi trobaran. Dani, de Nova York i divulgador de la cultura jueva, admet que Trump ha ajudat molt Israel, però no compensa altres desastres.
En espera de cap a on van els esdeveniments, almanco els Estats Units d’Amèrica, com diu el capell de Che, o les vambes de Leslie, semblen recuperar els ideals darrerament oblidats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació