Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Aquest divendres faran una concentració a la plaça d'Espanya per rebutjar el terrorisme
La comunitat musulmana de Mallorca vol expressar el rebuig al terrorisme i els atemptats de Catalunya, i volen deixar ben clar que també estan dolguts. Aquest dilluns han resat una oració en memòria de les víctimes dels atacs de Barcelona i Cambrils.
Parlen en nom de les 34 mesquites que hi ha a Mallorca. A l’illa, hi ha devers 40.000 musulmans. Quan es contracta un imam a una mesquita, no es requereix cap tipus de titulació acreditativa per demostrar-ne la vàlua. El que sí que es fa, han explicat, és comunicar-ne el nom a la policia.
La comunitat musulmana explica que les mesquites a Mallorca estan molt controlades i que la clau de la radicalització la té internet. Aquest divendres faran una concentració a la plaça d’Espanya per rebutjar el terrorisme i en suport a les víctimes.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç