El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La concentració se suma a les que l'entitat ha convocat en diverses ciutats espanyoles
148
La Comunitat Negra Africana i Afrodescendent d’Espanya (CNAE) ha convocat aquest diumenge una concentració a les 18 hores a la plaça del Mercat de l’Olivar de Palma en “memòria de George Floyd, les vides negres i contra el racisme”, després de la mort de Floyd a mans de la policia a Minneapolis (Estats Units) el passat 25 de maig.
L’entitat ha fet una crida al seu perfil de Twitter a acudir amb màscara i guants de protecció a la concentració, mantenint la distància mínima de dos metres amb la resta de participants i evitant el contacte amb altres persones.
La concentració de Palma se suma a les que l’entitat ha convocat en diverses ciutats espanyoles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits