Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Les tres persones van accedir a les instal·lacions durant els mesos en què se suposa que es van fer les fotografies
61
L’empresa concessionària de la planta de Milà ha pres mesures després de sortir a la llum l’abocament il·legal de restes animals. Els tres treballadors externs, que van accedir a les instal·lacions durant els mesos en què se suposa que es van fer les fotografies, han estat substituïts i ja no accedeixen a les instal·lacions. Entre ells hi ha un càrrec públic, representant municipal al mateix Consorci de Residus. L’empresa que gestiona Milà ha sol·licitat a la subcontracta Antonio Gomila que aquestes persones no treballin a la planta temporalment, fins que s’esclareixi la investigació.
Aquesta era una de les exigències del Consorci de Residus, després de tota la polèmica nascuda arran de les imatges de restes animals a l’abocador, quan haurien d’haver-se incinerat.
Milà també ha pres altres mesures, com per exemple, la instal·lació de dues càmeres més al forn incinerador.
El darrer informe del Consorci, al qual ha tingut accés IB3, apunta que l’abocament irregular provindria per part de distribuïdors de carn.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície