Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
El termini per a presentar-les conclou el 22 d'abril i hi ha autoritzats un total de 285 amarraments
Molts dels interessats a presentar la sol·licitud per obtenir un amarrament a l’Estany des Peix tenen la documentació caducada, i el termini per presentar-la conclou el pròxim 22 d’abril. Prop de 170 sol·licituds ja s’han presentat, encara que la Conselleria de Medi Ambient de Formentera espera rebre’n moltes més una vegada que els interessats actualitzin la seva documentació.
Les obres del projecte de regulació de s’Estany des Peix continuen amb la retirada dels morts utilitzats per al fondeig d’embarcacions. Es calcula que fins ara se n’han retirat un terç dels 900 que hi ha. També continuen els treballs d’instal·lació dels ancoratges ecològics.
Les obres marxen per bon camí, i s’espera que estaran finalitzades el mes de juny.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros