 
    
     
        
Es faran un institut i un col·legi nous i ja s'estan licitant les obres per la reforma de l'Institut Es Xarc
 
                             
                            Eivissa és una de les illes amb més mancances en infraestructures educatives. Per aquesta raó la Conselleria d’Educació ha donat prioritat a l’escolarització de l’illa.
El centre amb més necessitat de reformes a causa del seu mal estat és l’IES Es Xarc. De fet, aquest institut va ser la primera infraestructura educativa que el conseller d’Educació, Antoni Vera, va visitar quan va entrar a la conselleria. Durant tot l’any s’hi han fet petites obres i ara s’ha licitat la reforma de les fusteries per més d’un milió d’euros. El que queda per licitar és l’edifici annex on hi ha el gimnàs i on es feien tallers, accés que roman tancat per la seva perillositat.
També són prioritaris la construcció d’un nou institut a Vila, i un nou col·legi a Santa Eulària. I a partir de setembre es licitarà el gimnàs del col·legi de Can Misses, el més antic de l’illa d’Eivissa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
