Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Un producte innovador per al sector que ja han presentat amb èxit a mercats clau
Aquest és un producte fet a les Illes. Amb un suport econòmic superior al milió d’euros, aconseguit mitjançant diverses plataformes de micromecenatge, aquesta consola desenvolupada per un jove equip amb base al Parc Bit, a Mallorca, suposa una revolució per al sector. Després de 3 anys de molta feina l’Smach Z ja és una realitat.
Ara que ja l’han presentat amb èxit a la fira E3 de Los Angeles, una de les més importants del món i en un mercat clau com és els EUA, esperen poder entregar-la prest a les milers de persones que ja han reservat la seva.
El preu de l’Smach Z, en les seves 3 versions, oscil·la entre els 700 i els 1.000 euros. I és un exemple que les Illes són una font de talent també als sectors tecnològics.
Al mes d’agost la presentaran al mercat europeu a la fira GAMESCOM a Colònia i al setembre al japonès durant el Tokyo Game Show.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet