X

La Consueta dels Reis d’Orient a Maria de la Salut

Avui es durà a terme la segona representació d'aquesta obra que data del segle XVI

06/01/2026

La Consueta dels Reis d’Orient a Maria de la Salut

173

Per segon any, a Maria de la Salut s’hi ha representat la Consueta dels Reis d’Orient. És una obra que recupera les funcions que es feien a finals del segle XVI a la Catedral de Palma.

Amb la profecia del naixement de Jesús comença la representació de l’obra a l’església de Maria de la Salut. La Consueta és una dramatització de l’epifania, tal com es feia al segle XVI a la Catedral de Mallorca. Els diàlegs, cantats i recitats van acompanyats d’una treballada proposta musical.

El Grup de Teatre Històric de Maria és l’encarregat de posar en escena aquesta peça, que forma part de la tradició de Nadal. La segona funció de la Consueta dels Reis d’Orient es podrà veure el dia de Reis a partir de les 7 i mitja a l’església parroquial de Maria de la Salut.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT