Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Dijous s'estrena un documental sobre l'experiència de la cooperació per al desenvolupament
La Coordinadora d’ONG per al Desenvolupament de les Illes Balears està d’estrena. Aquest 30 de gener es projecta al cinema Rívoli de Palma el documental La Cooperació Balear: una experiència de transformació global. L’entrada és gratuïta.
L’objectiu és deixar constància de l’evolució de la cooperació al llarg dels anys: des de l’assistencialisme dels anys 70 fins a la perspectiva actual, en què s’escolten molt més les comunitats locals. Des d’una perspectiva humanista i una narrativa intimista, en destaquen els esforços i contribucions de les ONGD, de la CONGDIB i dels agents socials, tècnics i comunitats locals que hi han participat al llarg dels darrers vint anys.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora