El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El seu president, Toni Garí, proposa la desglobalització per recuperar la capacitat productiva local
259
L’associació d’empreses de fabricants de materials de construcció de PIMEM, Construïm, alerta que la crisi de matèries primeres de la Xina posa en perill les obres de descarbonització de ciutats finançades amb els fons europeus Next Generation.
El retard d’entre 3 i 4 setmanes en el subministrament i la manca de grans contenidors a empreses de logística per transportar aquest material poden retardar l’inici de les obres ja mencionades.
A més, apunten que en el sector de la construcció hi ha més oferta que demanda, per la qual cosa no poden cobrir totes les necessitats. Per tot això, el president de Construïm, Toni Garí, ha proposat la des-globalització per tal de recuperar la capacitat productiva local.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles