Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El seu president, Toni Garí, proposa la desglobalització per recuperar la capacitat productiva local
L’associació d’empreses de fabricants de materials de construcció de PIMEM, Construïm, alerta que la crisi de matèries primeres de la Xina posa en perill les obres de descarbonització de ciutats finançades amb els fons europeus Next Generation.
El retard d’entre 3 i 4 setmanes en el subministrament i la manca de grans contenidors a empreses de logística per transportar aquest material poden retardar l’inici de les obres ja mencionades.
A més, apunten que en el sector de la construcció hi ha més oferta que demanda, per la qual cosa no poden cobrir totes les necessitats. Per tot això, el president de Construïm, Toni Garí, ha proposat la des-globalització per tal de recuperar la capacitat productiva local.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor