Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

Hi han participat prop de 2.000 persones
Ahir dissabte, a Bunyola, els carrers es van omplir de gent per celebrar la cursa en roba interior. Aquesta festa, la més esperada pels bunyolins en el marc de les festes de Sant Mateu, ha fet 20 anys. Hi han participat devers dues mil persones, disfressades i més aviat amb poca roba.
La cita ha començat a les cinc de l’horabaixa amb una batucada. L’influenciador Toni Horrach ha pres el relleu, tot seguit, per fer-ne el pregó. I, finalment, la cursa. Gent de totes les edats ha recorregut els carrers del poble, sense més intenció que passar-ho bé. Es tracta d’una cursa d’un quilòmetre que comença i acaba a la mateixa plaça, sempre amb un ambient festiu i musical.
Aquesta cursa va ser una idea d’un grup d’amics del poble i ha acabat convertint-se en una cita important del calendari festiu.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret