La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Menorca deixa enrere una nit plujosa, però tranquil·la, i amb poca feina per als bombers i la policia
El pas de la tempesta per Menorca no hi deixa incidents d’importància. Així i tot, s’ha de fer notar aquest diumenge de matí la caiguda d’unes quantes pedres d’un penya-segat, al carrer de l’Aigua Vessant, a Serpentona, que els bombers han hagut de retirar de la via pública.
A Ciutadella, continua tancada des d’ahir al migdia la Platja Gran, pels vessaments ocasionats per la mescla de la xarxa de pluvials amb l’aigua del clavegueram.
La dana ha causat avaries elèctriques, principalment en aquesta ciutat. Han afectat 242 usuaris, dels quals 241 a Ciutadella i 31 as Castell. La línia de tempesta ha deixat el cap de setmana 51 litres per metre quadrat a Cala Galdana i 42 as Mercadal. A l’aeroport de Menorca, s’han registrat 29 litres i a Ciutadella, 21.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia