Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Hi ha 46 grups en quarantena (59 en total) a 50 centres i 15 docents positius més
Imatge d'arxiu. /EFE
119El balanç escolar de la darrera setmana deixa 15 docents positius més (0,08% del total), 541 alumnes positius més (0,28%), 46 grups en quarantena (59 en total), 50 centres amb grups en quarentena. El 92,6% dels estudis de contacte dona negatiu, segons ha informat aquest dilluns la consellera Pilar Costa en la roda de premsa posterior al Consell de Govern.
Amb aquestes dades damunt la taula, segons el Govern, la transmissió de la Covid-19 a les escoles és ara mateix molt baixa, però, més de mig milenar d’estudiants contagiats, 251, són d’Eivissa, illa on la incidència acumulada a 14 dies és de més de 2.100 casos per cada 100.000 habitants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles