X

La demolició de l’estructura de cala d’en Serra, més a prop

El Consell d'Eivissa ha posat en marxa l'exposició pública del projecte d'esbucament i s'obri un termini de 20 dies per presentar-hi al·legacions

27/11/2025

La demolició de l’estructura de cala d’en Serra, més a prop

16

Després de dècades parlant del tema, el Consell d’Eivissa ha fet una passa definitiva per esbucar l’estructura que l’arquitecte català Josep Lluís Sert va aixecar a cala d’en Serra, a Sant Joan de Labritja, a finals dels anys setanta del segle passat.

El projecte de demolició i enderrocament ja es troba a exposició pública, amb un termini de vint dies a partir d’aquest divendres. Els interessats podran presentar-hi al·legacions. Si no n’hi ha, el projecte quedarà aprovat automàticament. El pressupost per a la redacció del projecte, recorda el Consell, suma gairebé 97.000 euros i prové íntegrament de l’Impost de Turisme Sostenible.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT