Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Es tracta d'una campanya per conscienciar dels riscos a la carretera
La DGT està duent a terme, aquest cap de setmana, fins diumenge, una campanya de control de velocitat. La campanya s’emmarca en una altra de més ampla, per conscienciar dels riscos a la carretera. L’objectiu és que no hi hagi morts a les carreteres de les illes. Aquesta setmana, els panells informen del límit de velocitat i els controls.
L’any passat moriren a les carreteres de les illes un total de 55 persones. Enguany ja en són 19.
L’objectiu de zero morts és un repte que, en els darrers deu anys, ha aconseguit Menorca en 3 ocasions: el 2014, 2020 i 2022. Formentera ho aconseguí una, el 2020.
No és l’única campanya. Cada cap de setmana i fins a l’octubre, es faran controls intensius de motocicletes.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes