Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
La sessió ha començat amb un minut de silenci per les víctimes de Barcelona i Cambrils
La Diputació Permanent del Congrés ha aprovat la compareixença del President del Govern, Mariano Rajoy, per donar explicacions sobre el cas Gürtel i el suposat finançament il.legal del PP. La sessió, que ha començat amb un minut de silenci per les víctimes de Barcelona i Cambrils, ha debatut la petició del PSOE i Units Podem, per una banda, i del Grup Mixt i ERC, per una altra.
El PP i UPN hi han votat en contra, mentre que Ciutadans s’ha abstingut. PNB, Compromís, PDeCAT i Bildu han votat a favor. La compareixença de Rajoy serà abans del 31 d’agost.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució