Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

Vol demanar al Govern central si creu si s'està especulant
Son Busquets arribarà al Congrés. La diputada balear d’Unides Podem, Antònia Jover, ha registrat una bateria de preguntes dirigides a la ministra de Defensa i al Govern. Jover vol demanar a l’executiu central si creu que s’està especulant amb el futur dels terrenys o si el Ministeri ha rebut pressions per treure a subhasta el quarter.
Unides Podem també insistirà en la possibilitat d’iniciar una negociació entre administracions autonòmiques i de l’Estat per evitar que Son Busquets passi, finalment, a mans privades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres