Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Vol demanar al Govern central si creu si s'està especulant
Son Busquets arribarà al Congrés. La diputada balear d’Unides Podem, Antònia Jover, ha registrat una bateria de preguntes dirigides a la ministra de Defensa i al Govern. Jover vol demanar a l’executiu central si creu que s’està especulant amb el futur dels terrenys o si el Ministeri ha rebut pressions per treure a subhasta el quarter.
Unides Podem també insistirà en la possibilitat d’iniciar una negociació entre administracions autonòmiques i de l’Estat per evitar que Son Busquets passi, finalment, a mans privades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet