Amb el vot a favor de Besses, els 20 diputats dels republicans s'afegiran als 42 del PSC i als 6 dels Comuns, sumant els 68 escons mínims que es requereixen en una investidura
Seu de les Joventuts d'ERC a Barcelona. \ EFE - Lorena Sopena
37Jovent Republicà, les joventuts d’ERC, han decidit avalar la investidura del líder del PSC, Salvador Illa, amb un “sí crític”, amb el que la seva diputada del Parlament català, Mar Besses, votarà ‘sí’ i li garantirà els 68 escons (majoria absoluta) per a presidir la Generalitat.
Així ho han dit en un comunicat després de la reunió del Consell Nacional de les joventuts, en què s’ha debatut el sentit del vot de la seva diputada en la Cambra després que la militància d’ERC ja avalàs amb un 53,5% el preacord amb el PSC.
La setmana passada, la secretària general d’ERC amb funcions de presidenta, Marta Rovira, va expressar el seu respecte pel debat intern de les seves joventuts malgrat mostrar-se convençuda que s’aconseguiria un acord.
Amb el vot a favor de Besses, els 20 diputats dels republicans s’afegiran als 42 del PSC i als 6 dels Comuns, sumant els 68 escons mínims que es requereixen en una investidura.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases