Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
A Menorca i les Pitiüses arribaran fins als 35 graus. Emergències demana als ciutadans que extremin les precaucions per tal d'evitar incidències i protegir la salut.
Aquest dissabte està previst que les temperatures superin els 39 graus a Mallorca, fet que ha provocat l’activació de l’avís taronja. Davant aquesta situació de calor extrema, Emergències ha activat l’índex de gravetat 1 per Mallorca. A Menorca i les Pitiüses, els termòmetres podran arribar als 35 graus i s’hi ha activat l’avís groc. Per evitar incidències, és important una bona hidratació, cercar espais amb ombra, evitar els menjars abundants i la pràctica d’exercici físic en hores punta.
Des del passat dimarts, el registre de la demanda elèctrica a les Illes Balears ha augmentat en un 20%. El migdia és el moment del dia on es registra un consum per habitant més elevat.
Per fer front a la calor que pateixen les escoletes públiques, l’ajuntament de Palma ha comprat 14 aparells mòbils d’aire acondicionat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat