Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

La situació de la discoteca Besaema és molt similar
La direcció de Tito’s ha presentat en les darreres hores nova documentació per acreditar que ja ha arreglat les deficiències que varen trobar els tècnics de l’Ajuntament de Palma. Són problemes de seguretat que han obligat a suspendre la festa d’inauguració de la temporada i a tancar les portes. El regidor d’Urbanisme de Palma sosté que només podrà obrir quan sigui una discoteca segura.
La situació de la discoteca Besaema és molt similar. Continua tancada. Tot i així, la pàgina web de la discoteca anuncia que la festa d’obertura se celebrarà dia 28 d’abril. De fet, es poden comprar les entrades. De moment, però, la primera festa de la temporada, programada pel passat dia 13, va canviar d’ubicació i es va fer finalment a Inca.
Al Passeig Marítim de Palma, un altre buc insígnia del Grup Cursach, encara no té nom. Les cireres de Pacha han desaparegut, però aquest dijous els treballadors del grup feien feina a l’interior del local. De moment, el Grup Cursach no ha anunciat què farà amb el local.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys