Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Del 27 al 29 de maig el Teatre Espanya i el Centre Cultural de Jesús acolliran l'estrena de sèries nacionals i internacionals
La preestrena del primer capítol de la docuserie sobre la mítica banda Locomia donarà el tret de la primera edició del Serielizados Fest Santa Eulària. Un festival internacional que s’ha consolidat com el segon certàmen en línia més vist del país, gràcies a les seves anteriors edicions a Madrid i Barcelona.
Així per tant, del 27 al 29 de maig el Teatre Espanya i el Centre Cultural de Jesús acolliran l’estrena en primícia a Espanya de sèries nacionals i internacionals a més de xerrades de convidats de primer nivell i la realització de podcast en directe.
Entre els convidats especials hi trobarem Diana Gomez i Darko Perik, ambdós actors de La Casa de Papel.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys