Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
En canvi, baixa l'ocupació laboral en el sector un 6%
121
La reactivació del turisme ha provocat que durant el mes de maig la xifra de negocis del sector serveis hagi augmentat un 47% en relació al mateix mes de l’any passat en plena pandèmia. Es tracta d’un creixement de la facturació superior al conjunt de l’estat que va ser del 38%. La xifra representa un descens de 18 punts en comparació a l’abril que va registrar la major pujada de la sèrie històrica.
Si comparam la xifra de maig respecte al darrer any sense Covid, el 2019, la caiguda de la facturació continua essent del 37%.
Destaca el fet que malgrat que augmenti la xifra de negocis del sector serveis, l’ocupació laboral ha baixat un 5,8%. La caiguda més alta entre totes les comunitats autònomes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants