Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Felanitx celebrat la primera diada de falconeria solidària a benefici d'ASPANOB
Al Port de Palma es fa un control de fauna, sobretot coloms i gavines, per minvar l’efecte anti-higiènic dels excrements d’aquestes aus. Des que les àguiles i els falcons de Natura Parc sobrevolen la rada, ja fa 4 anys, ha davallat el nombre d’exemplars d’aquests ocells, gairebé en la totalitat.
Les instal·lacions del Port de Palma, els aparells electrònics i els aires condicionats es deterioren i es fan malbé amb els excrements d’alguns ocells, com coloms, gavines i també pardals. Per això, la falconeria és tan important, i s’ha recorregut a aquesta activitat per aconseguir que davallin el nombre d’aquestes espècies i, en conseqüència, dels desperfectes que ocasionen.
Aquestes aus són també portadores de malalties. Les Àguiles Harris i els falcons dissuadeixen aquests ocells, la seva presència provoca que no hi quedin i cerquin altres ubicacions.
Cinc falconers treballen cada dia des que surt el sol i fins que es pon, disposen de 10 aus rapinyaires que ajuden a controlar les poblacions dels ocells. Hi ha diferents tècniques.
Les Àguiles Harris duen un aparell, tipus GPS, que en tot moment controla la seva localització, per si es desvien quan persegueixen una gavina. Són espècies protegides i en perill d’extinció.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació