Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Paco Belmonte va morir, oficialment, per una sobredosi, però els familiars apunten a la intervenció de tercers
Fa just tres anys que la família de Paco Belmonte es va assabentar de la seva mort a la presó, el 2 d’agost de 2022. Segons el que els varen dir, per sobredosi; versió que, diuen, no es correspon amb el que veren quan varen anar a vetlar-lo.
La família està destrossada. Continuen sense determinar-se les circumstàncies de la mort. Això sí, han aturat. Ara, disposen d’un nou informe forense que descarta la sobredosi i apunta la possibilitat de la intervenció de tercers, autors dels hematomes. Aquest document va fer que l’Audiència ordenàs una segona autòpsia.
A la segona autòpsia, es va rompre la cadena de custòdia que garanteix l’autenticitat de les proves d’una investigació criminal. Sospiten que va ser per amagar el que va passar. IB3 Notícies ha demanat la versió del centre penitenciari, sense obtenir cap resposta.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia