Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Davant la convocatòria de diverses concentracions de rebuig de la presència monàrquica, s'ha desplegat un fort dispositiu policial
La família reial s’ha desplaçat aquest dilluns fins a Barcelona per assistir a l’acte de lliurament dels premis Princesa de Girona al Palau de Congressos de Catalunya.
S’han fet la foto de família i al capvespre entregaran els guardons. Davant la convocatòria de diverses concentracions de rebuig de la presència monàrquica, s’ha desplegat un fort dispositiu policial i de seguretat per blindar la zona i evitar-hi incidents.
Després que Girona va declarar el Rei persona “non grata”, la cerimònia s’ha desplaçat a Barcelona. Aquest diumenge al vespre, centenars de persones varen protestar amb una cassolada per la visita del rei a la ciutat catalana.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal