ABC i Nius situen el rei emèrit Joan Carles als Emirats Àrabs
La família reial ja ha passat la primera nit al palau de Marivent. Mentrestant, tothom es continua demanant on és el rei emèrit Joan Carles. La web de notícies Nius ha publicat una foto, suposadament de la seva arribada a Abu Dhabi dilluns passat. El diari ABC també el situa als Emirats Àrabs, al luxós hotel Emirates Palace. Abans, altres mitjans havien publicat que era a la República Dominicana o a Portugal.
La imatge més esperada del dia va arribar tard. Just a les nou del vespre, la família reial entrava a Marivent. La princesa Elionor, de copilot, saludava els mitjans i alguns ciutadans que s’havien concentrat per donar suport a la corona. Conduïa Felip VI, i als seients de darrere, només visibles amb els flaixos dels fotògrafs, la reina Letícia i la infanta Sofia.
Dilluns comencen una agenda oficial ben completa. Al matí, les tradicionals audiències del rei amb les autoritats de les Illes. I a l’horabaixa, visitaran la Casa Natal i Museu de Fra Juníper Serra, a Petra. Allà ja preparen la visita reial.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici