El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Esperen una confirmació oficial del CSD en què autoritzi als territoris que es troben en les fases 1 i 2
La Federació Balear de Voleibol alça la veu i demana precaució a tots els jugadors i jugadores de voleibol. La seva presidenta, Dolors Besné, no dóna validesa al comunicat de la Federació Espanyola on s’afirma que ja es pot jugar per parelles a vòlei platja a les nostres illes i a tots aquells territoris immersos en les fases 1 i 2 de la desescalada.
Per a Besné, només el Consell Superior d’Esports té competències per a poder emetre amb una base legal aquest comunicat. Una reflexió que ha comunicat al Director General d’Esports, Carles Gonyalons, qui tampoc dóna per bona la circular de la Federació Espanyola.
Per tant, tot fa pensar que encara haurem d’esperar un poc més per poder gaudir en grup del vòlei platja a les Illes Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits