Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Aquest esport olímpic guanya adeptes i expandeix el missatge de superació personal
L’escalada va guanyant adeptes a les Balears i trencant límits. Avui s’han celebrat a Palma unes jornades de visibilització d’un esport que, de manera adaptada, pot realitzar qualsevol.
En Jesús va perdre una cama en un accident de trànsit, però això no li impedeix escalar. Amb ajuda, tècnica i voluntat tot és possible.
De petit n’Eric va perdre 4 dits de la mà dreta. Ara és a la selecció nacional d’escalada adaptada i gaudeix com ningú d’aquest esport. Ell fins i tot s’anima a escalar sense visió als ulls.
En Sebastián té rigidesa a la columna que el limita molt, però que tampoc no li impedeix escalar. El seu instructor es ferma l’esquena per poder pujar en les mateixes condicions que el seu company, que és ara qui li dona les ordres.
No hi ha límits per aquests aprenents i escaladors. Tampoc la manca de visió. El vertigen també es percep, però no amb la vista sinó amb l’oïda.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora