Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La celebració també reivindica la llibertat de l'orientació sexual
Continuam de festa però canviam Pollença per Palma, perquè el Parc de la Mar va acollir la quinzena edició de la festa del Flexas. Una cita com sempre liderada per la Terremotro de Alcorcón i que reuní un miler de persones que varen gaudir de l’espectacle, que va tenir, com sempre, una “Estrella”.
És l’estrella, sempre ho ha estat. Ho és des que arribà fa dècades a Mallorca i començà el seu show allà on anava: ja fos amb el grup Peor Impossible o cuinant al Bar Flexas. I justament allà va néixer una festa fa 15 anys que, a causa de l’aglomeració de públic, es va haver de traslladar al Parc de la Mar.
La del Flexas és una festa, però també una reivindicació en favor de la llibertat d’orientació sexual. Un fet que s’ha d’educar des de ben menuts. D’aquí ve l’espectacle infantil, amb el Flexas Kids.
Pepa Charro, la Terremoto de Alcorcón i propietària del Flexas, va lliurar la Gamba d’Or a l’associació Chrysallis, per la seva tasca amb els menors transsexuals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella