El Ministeri de Defensa lamenta que s'ha intentat incloure la finca al projecte del Parc sense haver-los-ho consultat
La finca de Rafalbeig, a Calvià, no pot ser inclosa dins el parc natural de Ponent perquè és un camp de maniobres actiu de l’exèrcit de Terra. Així ho ha afirmat el Ministeri de Defensa, que ha justificat la qualificació de “desfavorable” a l’informe que en demanava la inclusió al parc. L’exèrcit lamenta que s’ha intentat incloure la finca al projecte sense haver-los consultat.
Això ho han comentat a la inauguració d'”Espais Naturals” del Ministeri de Defensa. Una exposició itinerant que es pot veure a la Capella de la Misericòrdia de Palma i que mostra 7 espais dels 38 que pertanyen a la Xarxa Natura 2000 de la Unió Europea i que estan adscrits al Ministeri de Defensa.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes