Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'entrada de 3 euros inclourà tres tiquets de tast per als visitants i com a novetats hi haurà dos concerts
La Fira Arrels es trasllada as Mercadal i vindrà en un format més a l’aire lliure. La fira arribarà el cap de setmana del 20 al 22 de setembre al recinte firal des Mercadal i tindrà un preu d’entrada de 3 euros amb 3 tasts inclosos.
Hi destacaran les activitats culinàries i també es reduirà el nombre d’expositors de 40 a 30, però es basaran més en el producte local. S’aprofitarà el canvi d’ubicació as Mercadal per donar més rellevància a la gastronomia del municipi amb el restaurant de Ca n’Aguedet o la pastisseria Sa Sucreria.
La imatge de la fira seran les Salines de la Concepció de Fornells, que ha recuperat la seva activitat enguany i que va patir especialment els efectes de la DANA del 15 d’agost.
També com a novetat se celebraran dos concerts. Dissabte a càrrec del grup menorquí Entonats i diumenge serà el torn de Joana Pons amb ses guitarres.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"