Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
És la vintena edició d'una cita que atreu tot tipus de visitants, però sobretot a aquells que volen tastar diferents preparacions de caragols
Molta participació a la fira del caragol de Sant Jordi que feia dos anys que no se celebrava per la pandèmia. Aquesta és la vintena edició d’una cita que atreu tot tipus de visitants, però sobretot a aquells que volen tastar diferents preparacions de caragols. Se n’han preparat quilos i quilos. Cada granja o colla els cuina a la seva manera:
Només la colla de Sant Jordi n’ha preparat 460 quilos i abans del migdia ja els estaven acabant. Expliquen, però, que enguany no ha estat un bon any.
Feia dos anys que no se celebrava la fira del caragol de Sant Jordi i la participació ha estat elevada. Sant Jordi s’ha omplit i molts han passat gust de menjar allò que més els agrada.
Altres maneres de menjar avui caragols a Sant Jordi: en paté o frit de banyes de caragol.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències