Molta participació a la fira del caragol de Sant Jordi que feia dos anys que no se celebrava per la pandèmia. Aquesta és la vintena edició d’una cita que atreu tot tipus de visitants, però sobretot a aquells que volen tastar diferents preparacions de caragols. Se n’han preparat quilos i quilos. Cada granja o colla els cuina a la seva manera:
Només la colla de Sant Jordi n’ha preparat 460 quilos i abans del migdia ja els estaven acabant. Expliquen, però, que enguany no ha estat un bon any.
Feia dos anys que no se celebrava la fira del caragol de Sant Jordi i la participació ha estat elevada. Sant Jordi s’ha omplit i molts han passat gust de menjar allò que més els agrada.
Altres maneres de menjar avui caragols a Sant Jordi: en paté o frit de banyes de caragol.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular