Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Salut i firaires han acordat el protocol a seguir per garantir la màxima seguretat
La Fira del Ram de Palma estarà oberta al des del divendres 25 de febrer fins al diumenge 24 d’abril. Serà com cada any, amb el mateix nombre d’atraccions i el mateix sistema. La novetat és que s’haurà de dur la mascareta posada en tot moment, s’ha de mantenir la distància social i es reduirà la cabuda permesa al recinte de Son Fusteret. També posaran gel hidroalcohòlic a disposició dels clients. Així ho han acordat l’Associació de Firaires i la Direcció General de Salut, que s’han reunit avui dematí.
El president de l’associació, Javier Barranco, explica que hi ha “màxima col·laboració” entre les dues parts perquè es pugui fer amb total normalitat. És per això, que des de l’organització esperen que “hi hagi bastant assistència, després de tot el que ha passat durant aquests dos anys i que no ens han permès celebrar-la”.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom